Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2013

Δεν μπορώ να συνδεθώ στο Internet (WINDOWS 7)

Αυτή η τοποθεσία παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διάγνωση και την επίλυση προβλημάτων σύνδεσης στο Internet μέσω ενός υπάρχοντος οικιακού δικτύου στα Windows 7.
Συμπτώματα του προβλήματος:
Network_con_iconΕικονίδιο ασύρματου δικτύου—Η κατάσταση δείχνει σύνδεση σε ένα δίκτυο, αλλά όχι στο Internet

Ο χάρτης δικτύου δεν δείχνει καμία σύνδεση στο Internet:
Network & Sharing Center

Οι ιστοσελίδες εμφανίζουν μηνύματα σφάλματος
Ο Internet Explorer δεν μπορεί να εμφανίσει την ιστοσελίδα.
Εργασία χωρίς σύνδεση: Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση στο Ιnternet.
Δεν συνδέθηκε: Αυτή την στιγμή δεν είστε συνδεδεμένοι σε κάποιο δίκτυο.
Αν ο υπολογιστής σας μπορεί να συνδεθεί σε ένα δίκτυο, αλλά όχι στο Internet, εκτελέστε τα παρακάτω βήματα: Ελέγξτε αν υπάρχει σύνδεση στο Internet μετά από κάθε βήμα. Αν το πρόβλημα δεν διορθωθεί, συνεχίστε στο επόμενο βήμα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αυτά τα βήματα θεωρούν δεδομένο ότι έχετε ήδη εγκαταστήσει ένα δίκτυο και ότι συνεργάζεστε με μια υπάρχουσα υπηρεσία παροχής Ιnternet (ISP). Για πληροφορίες σχετικά με την εγκατάσταση δικτύου, συμβουλευτείτε το θέμα Εγκατάσταση βασικού οικιακού δικτύου 

Βήμα 1: Για ασύρματες συνδέσεις, βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος στο σωστό δίκτυο

Όταν ο υπολογιστής εντοπίζει ένα ασύρματο δίκτυο, αν έχει συνδεθεί σε αυτό το δίκτυο στο παρελθόν, προσπαθεί να συνδεθεί ξανά. Ωστόσο, ενδέχεται να μην πραγματοποιείται σύνδεση στο σωστό δίκτυο.
Για να καθορίσετε το δίκτυο στο οποίο συνδέεται ο υπολογιστής και να επιλέξετε το δίκτυο που θέλετε, προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες:
Κάντε κλικ στο εικονίδιο Σύνδεση δικτύου Network Connection Icon στην περιοχή ειδοποιήσεων για να δείτε αν έχει γίνει σύνδεση σε ασύρματα δίκτυα.
Αν ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος σε λάθος δίκτυο, κάντε κλικ στο όνομα του δικτύου και επιλέξτε Αποσύνδεση. Κάντε κλικ στο όνομα του σωστού δικτύου και έπειτα επιλέξτε Σύνδεση.
Όταν ο υπολογιστής συνδεθεί στο σωστό δίκτυο, ελέγξτε αν υπάρχει πρόσβαση στο Internet.

Βήμα 2: Προσπαθήστε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τον Internet Explorer χωρίς πρόσθετα

Εξακριβώστε αν τυχόν εξωτερικά προγράμματα ή πρόσθετα δημιουργούν προβλήματα. Ανοίξτε τον Internet Explorer χωρίς πρόσθετα για να ελέγξετε:
  1. Κάντε κλικ στο μενού Έναρξη (Start), πληκτρολογήστε πρόσθετο στην περιοχή Αναζήτηση προγραμμάτων και αρχείων και κάντε κλικ στο Internet Explorer (χωρίς πρόσθετα)).
Στο μενού Έναρξη εμφανίζεται η σύνδεση Internet Explorer (χωρίς πρόσθετα)
IE_Start_Menu
  1. Ο Internet Explorer εμφανίζει μια σελίδα που αναφέρει "Ο Internet Explorer εκτελείται αυτήν τη στιγμή χωρίς πρόσθετα". 
  2. Πληκτρολογήστε www.hp.com στη γραμμή διευθύνσεων στο πάνω μέρος του παραθύρου του προγράμματος περιήγησης και πατήστε Enter.
  3. Επιλέξτε μία από τις ακόλουθες επιλογές, ανάλογα με το τι εμφανίζεται στο παράθυρο του Internet Explorer:
Επιλογή 1
Αν ο Internet Explorer ανοίξει και εμφανιστεί μια ιστοσελίδα, ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος στο Internet, και είναι πιθανόν ένα ή περισσότερα πρόσθετα να δημιουργούν πρόβλημα. Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, μπορεί να χρειαστεί να σαρώσετε και να καταργήσετε προγράμματα κατασκοπίας (spyware), λογισμικό ανεπιθύμητων διαφημίσεων (adware) ή πρόσθετα του προγράμματος περιήγησης.
Επιλογή 2
Αν ο Internet Explorer δεν εμφανίζει μια ιστοσελίδα ή, αν ο υπολογιστής επιχειρεί να συνδεθεί στο Internet μέσω τηλεφώνου, συνεχίστε να ακολουθείτε τα βήματα του παρόντος εγγράφου.

Βήμα 3: Eπαναφέρετε τις ρυθμίσεις Internet

Για να προετοιμάσετε τα Windows για την αντιμετώπιση προβλημάτων και την επίλυση των περισσότερων προβλημάτων που σχετίζονται με το πρόγραμμα περιήγησης στο Internet, επαναφέρετε τις ρυθμίσεις Internet ως εξής:
  1. Κλείστε τυχόν ανοικτά παράθυρα του Internet Explorer.
  2. Κάντε κλικ στο μενού Έναρξη (Start), Πίνακας ελέγχου και στη συνέχεια Δίκτυο και Internet.
Δίκτυο και Internet
 Network_and_Internet
  1. Κάντε κλικ στις Επιλογές Internet.
Ανοίγει το παράθυρο Ιδιότητες Internet.
  1. Κάντε κλικ στην καρτέλα Για προχωρημένους και μετά στο κουμπί Επαναφορά.
Κουμπί Επαναφορά στην καρτέλα Για προχωρημένους του παραθύρου Ιδιότητες Internet
Reset_IE_Advanced_tab 
Ανοίγει το παράθυρο Επαναφορά ρυθμίσεων Internet Explorer.
  1. Διαβάστε τις πληροφορίες στην οθόνη, επιλέξτε το πλαίσιο Διαγραφή προσωπικών ρυθμίσεων και κάντε κλικ στην επιλογή Επαναφορά.
Επαναφορά ρυθμίσεων Internet Explorer
Reset IE settings
  1. Αφού τα Windows επαναφέρουν τη ρύθμιση του Internet Explorer, κάντε κλικ στην επιλογή Κλείσιμο.
  2. Προσπαθήστε να συνδεθείτε στο Internet και μεταβείτε στο www.hp.com. Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να παραμένει, συνεχίστε στο επόμενο βήμα.

Βήμα 4: Ελέγξτε τις συνδέσεις των καλωδίων και πραγματοποιήστε επαναφορά του μόντεμ και του δρομολογητή

Εκτελέστε τα παρακάτω βήματα για να ελέγξετε τις συνδέσεις των καλωδίων, να πραγματοποιήσετε επαναφορά υλικού και να συνδέσετε τον υπολογιστή απευθείας στο μόντεμ.
  1. Απενεργοποιήστε τον υπολογιστή.
  2. Αποσυνδέστε όλα τα καλώδια από τον υπολογιστή, εκτός από το καλώδιο τροφοδοσίας, το ποντίκι, το πληκτρολόγιο και τα καλώδια της οθόνης. Σημειώστε τη θέση σύνδεσης κάθε καλωδίου.
  3. Απενεργοποιήστε το δρομολογητή, το καλωδιακό μόντεμ ή το συνδυασμό δρομολογητή/μόντεμ και περιμένετε έως ότου σβήσουν οι λυχνίες στη συσκευή.
  4. Αποσυνδέστε όλα τα καλώδια από το μόντεμ και το δρομολογητή.
  5. Ελέγξτε αν τα άκρα των καλωδίων έχουν καμφθεί ή αν έχουν καταστραφεί οι ακίδες, το εσωτερικό των υποδοχών του υπολογιστή και το δρομολογητή ή το μόντεμ. Ελέγξτε αν το ίδιο το καλώδιο έχει καμφθεί υπερβολικά ή αν έχει κοπεί. Επιδιορθώστε ή αντικαταστήστε τα καλώδια με εμφανή σημάδια φθοράς.
  6. Επανασυνδέστε όλα τα καλώδια στο μόντεμ και το δρομολογητή εκτός από τα καλώδια τροφοδοσίας.
  7. Συνδέστε ένα καλώδιο δικτύου (RJ-45) από τον υπολογιστή στο πίσω μέρος του καλωδιακού/DSL μόντεμ ή δρομολογητή. Μην δρομολογείτε καλώδια δίπλα σε ηχεία και μην κουλουριάζετε το καλώδιο που περισσεύει. Εάν υπάρχει η δυνατότητα, χρησιμοποιήστε ένα καλώδιο 1,83 μέτρων (6 πόδια) ή μικρότερο. Βεβαιωθείτε ότι συνδέετε το σωστό τύπο καλωδίου από το δρομολογητή στον υπολογιστή (δείτε την παρακάτω εικόνα). 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν χρησιμοποιείτε ασύρματη σύνδεση, μπορείτε να ρυθμίσετε τις παραμέτρους της αργότερα, αφού έχετε διαπιστώσει ότι ο υπολογιστής μπορεί να συνδεθεί στο Internet χρησιμοποιώντας μια απευθείας σύνδεση καλωδίου-δικτύου.
Καλώδια που συνδέονται από το DSL ή το καλωδιακό μόντεμ στον υπολογιστή
Cables
1 - Καλώδιο δικτύου Ethernet RJ45 - Cat5/Cat6. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον τύπο καλωδίου για να συνδέσετε το δρομολογητή/μόντεμ στη θύρα δικτύου του υπολογιστή.
2 - Καλώδιο τηλεφώνου RJ11. Μην χρησιμοποιείτε αυτό το καλώδιο για τη σύνδεση με τον υπολογιστή.
3 - Εξάκλωνο εξειδικευμένο καλώδιο τηλεφώνου. Μην χρησιμοποιείτε αυτόν τον τύπο καλωδίου.
4 - Καλώδιο USB. Πολλοί δρομολογητές/μόντεμ μπορούν να συνδεθούν μέσω USB. Χρησιμοποιήστε το καλώδιο δικτύου RJ45 προτού χρησιμοποιήσετε το καλώδιο USB. ΜΗΝ συνδέετε το καλώδιο USB και το καλώδιο δικτύου ταυτόχρονα - μπορείτε να συνδέσετε μόνο ένα.
  1. Συνδέστε ξανά το καλώδιο τροφοδοσίας στο μόντεμ και το δρομολογητή και ενεργοποιήστε τα.
  2. Περιμένετε έως ότου οι λυχνίες στη συσκευή αναβοσβήνουν σε κανονικό μοτίβο ή σταματήσουν να αναβοσβήνουν. Αυτό θα διαρκέσει περίπου 10 έως 30 δευτερόλεπτα. Αν οι λυχνίες αναβοσβήνουν σε περίεργο μοτίβο ή αν πολλές λυχνίες είναι ανενεργές (μη αναμμένες), αυτό μπορεί να υποδεικνύει πρόβλημα με το Internet. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο σχετικά με τη συσκευή Internet ευρείας ζώνης για να προσδιορίσετε τη σημασία των λυχνιών και επικοινωνήστε με την ISP με την οποία συνεργάζεστε αν υπάρχει πρόβλημα.
  3. Όταν οι λυχνίες στη συσκευή Internet ευρείας ζώνης αναβοσβήνουν σε κανονικό μοτίβο ή παραμένουν αναμμένες, ενεργοποιήστε τον υπολογιστή.
  4. Περιμένετε έως ότου τα Windows ανοίξουν πλήρως στην επιφάνεια εργασίας και συνδεθείτε στο Internet. Μεταβείτε στο www.hp.com. Αν το πρόβλημα με τη σύνδεση παραμένει, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και στη συνέχεια προχωρήστε στο θέμα Δεν μπορώ να συνδεθώ σε ένα οικιακό δίκτυο.

Άλλες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε:

  • Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του τείχους προστασίας σας για να διασφαλίσετε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε επιτρέπεται να έχει πρόσβαση στο δίκτυο.
  • Συνδέστε κάποιον άλλο υπολογιστή στο δίκτυο για να διαπιστώσετε αν το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε έναν υπολογιστή.
  • Επικοινωνήστε με την ISP ή τον κατασκευαστή μόντεμ για επιπλέον συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων.
  • Επαναφέρετε τις αρχικές ρυθμίσεις του δρομολογητή. Συμβουλευτείτε τις Οδηγίες χρήσης του δρομολογητή για πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο.
  • Πραγματοποιήστε  επαναφορά του συστήματος της Microsoft για να επαναφέρετε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή οι οποίες ενδέχεται να προκαλούν προβλήματα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου